Database CZ, spol. s r.o. je společnost se sídlem ve Veverské Bítýšce, provozující svou činnost v Brně. Společnost poskytuje virtuální call centra na bázi VoIP technologie s vlastním produktem SEVIO CALL CENTRUM. Našim dlouhodobým cílem je zlepšování kvality našeho produktu, implementace funkcionality vycházející z praxe a podnětů našich zákazníků, poskytování kvalitních služeb a podpory.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vl. 30549.
Historie společnosti
Společnost byla založena v roce 1998. V době rozvíjejícího se internetu se začala zabývat vývojem webových informačních systémů.
V roce 2004 začala s vývojem vlastního aplikačního jádra pro aplikace s 3-vrsvou architekturou s obchodním názvem LITHE CORE ®, na kterém vytváří komerční aplikace.
V roce 2007 zařadila do předmětu své činnosti i instalací a správou softwarových telefonních ústředen. Současně s tím začala vyvíjet software pro telefonní ústředny a call centra s obchodním
názvem SEVIO CALL CENTRUM.
V roce 2009 vytvořila a dále vyvíjí informační systém pro plánování, řízení a kontrolu ekonomiky autodopravy s obchodním názvem FORMAN.
V roce 2014 se přestěhovala do nových prostor, rozšířila pracovní tým o nové kolegy a začala intenzivně pracovat na vývoji a zlepšování hlavního produktu firmy – software SEVIO CALLCENTRUM
Podpořili jsme
CENTRUM KOCIÁNKA v Brně
V průběhu let 2014 a 2015 jsme získávali finanční prostředky na nákup bezbarierového vozidla pro uživatele CENTRA KOCIÁNKA v Brně a následně i na některé kulturní akce, které CENTRUM KOCIÁNKA organizovalo.